Dodawanie do pressell page

Dodawanie do katalogów

Dodawanie do katalogów

Nie ulega wątpliwości fakt, że pozycjonowanie strony za pomocą wyłącznie jednej tylko metody jest wysoce niebezpieczne (choć nie zawsze nieefektywne). Różnicowanie linków to w SEO podstawa, zwłaszcza gdy chce się mieć gwarancję, że efekty uzyskamy szybko i na dłuższy czas. Jedną z metod pozwalającą na różnicowanie przychodzących do witryny odnośników jest pozycjonowanie za pomocą specjalnych blogów pressell page.

Blogi takie z pozoru przypominają profesjonalne serwisy internetowe, na których znaleźć można ciekawe i różnorodne informacje na praktycznie każdy temat. Często można też spotkać tematyczne presselle, przyjmujące wyłącznie artykuły z konkretnej tematyki. Standardowo takie blogi mają wewnętrzny regulamin, który określa internaucie, jakie artykuły może dodać do serwisu, ile zewnętrznych linków umieścić oraz jaką długość powinien mieć taki tekst. Pozycjonowanie za pomocą pressell page urozmaica SEO i pozwala pozycjonerowi na zdobycie nowych i wartościowych linków z dodatkowych źródeł. Dzięki temu Google znacznie przychylniej patrzy na docelową stronę, uznając po prostu, że linkuje do niej coraz więcej niezależnych internautów.