SEO w pigułce

SEO w pigułce

SEO w pigułce

Niewiele osób wie i rozumie, czym jest SEO, na jakiej zasadzie działa ta branża, jakie są jej cele, założenia i jaką wartość przedstawia dla przeciętnego przedsiębiorcy. Kiedy jednak pojmie się, że pozycjonowanie stron jest jedną z najprostszych i najbardziej efektywnych form reklamy w Internecie, otwiera to przedsiębiorcom niesamowite możliwości dla prowadzenia kampanii reklamowych i marketingowych.

Samo SEO to nic innego jak działania mające na celu podniesienie pozycji strony w wyszukiwarce – głównie Google – poprzez pozycjonowanie oraz optymalizację witryny. Składają się na nie zaś przede wszystkim takie elementy jak katalogowanie, preclowanie, tworzenie stron zapleczowych czy zdobywanie stałych i wartościowych linków ze stron o wysokim TR. Pozycjonowanie nie oznacza jednak samych działań technicznych. Często w jego zakres wchodzi również podmiana treści i grafik na bardziej unikalne, zmiana linkowania w samym serwisie czy całkowita modyfikacja jego struktury – np. poprzez zmianę skryptu i CMS.